Guna bioterápia – fájdalomcsillapítás természetesen

Mennyivel egyszerűbb lenne, ha születésünkkor egy garancialevéllel jönnénk a világra. Meghibásodás esetén így bármikor kicserélhetnénk testünket egy egészségesre, akár egy rossz hajszárítót. Sajnos azonban az élet nem ilyen egyszerű, így emberek millióinak kell szembenéznie a betegségek, balesetek vagy egyszerűen csak az időmúlásának következményeként kialakuló mozgásszervi fájdalmakkal.

Tisztelt Érdeklődő! Tájékoztatjuk, hogy klinikánk fájdalom ambulanciás rendelése jelenleg szünetel. Megértését köszönjük!

Ezzel a fájdalommal azonban nem kell, és nem is lehet együtt élni!

Mi a GUNA bioterápia?

A Guna Bioterápia természetes hatású, kifejezetten mozgásszervi fájdalomcsillapítást előidéző szakkezelés. Ampullái klinikai vizsgálatokkal bizonyított, hatékony megoldást jelentenek az ízületi fájdalomcsillapítás és a sportsérülések kezelésében.

A Guna fájdalomcsillapító hatású bioterápia legfőbb jellemzői

• Javítja a szövetek működését és felépülését, azonnali fájdalomcsillapító hatást képes kiváltani
  • A meglazult szalagrendszer erősítésével stabilizálhatja a hipermobil ízületeket, ezzel nagy mértékben képes gátolni a progresszív ízületi degenerációkat
  • Csökkentik a mozgásszervi tünetek okozta fájdalmat és mozgáskorlátozottságot, ezáltal nagyban képes javítani az élet minőségünket

A GUNA fájdalomcsillapító bioterápia legnagyobb előnyei

• Hatásos
  • Természetes hatóanyagokat tartalmaz
  • Jól tolerálható
  • Nincs ismert mellékhatása
  • Az elváltozás okát célozza meg, nem pedig a kiváltott tüneteket
  • A fájdalom típusára és lokalizációjára legmegfelelőbb specifikus terápiát tud nyújtani
  • Alkalmazható élsportolóknál, mert nincs a WADA dopping tiltólistáján
  • Könnyű (periartikuláris), szinte fájdalommentes terápia

Gyakran feltett kérdések

Mire alkalmas a Guna bioterápia?

Milyen mellékhatásokkal járhat?

Nincsenek ismert mellékhatások!

Mennyire megbízható?

Eddig 10 éve, 25 országban több mint 10.000 orvos használja rendszeresen a Guna MD készítményeit, és szabadítottak fel több millió embert az állandó fájdalom terhe alól.

Hány kezelés javasolt?

5 és 10 között, de ez minden esetben változó! 3-6 havonta egy emlékeztető kúra javasolt.

Hogyan alkalmazzák?

Vékony (mezoterápiás) tűvel (30G, 4 és 13 mm) a bőr felszíne alá injektálva, vagy elektroporézissel (tűnélküli mezoterápiával) vagy dermarollerrel vagy a Guna Int. saját fejlesztésű készülékével a Gunaphoresissel bejutatva.