Diabetológia szakrendelés

Csütörtök: 08:00 – 18:30
Péntek: 08:00 – 16:30

Bejelentkezés

A cukorbetegség a világ leggyakoribb anyagcsere-betegsége. Ha a páciens nem foglalkozik vele, a fokozatosan megjelenő, és egyre súlyosabbá váló szövődményei miatt akár az életkilátások jelentős is romlásához vezethet, miközben ennek “előszobája”, az inzulinrezisztencia népbetegséggé vált.
Bár a cukorbetegség jelenleg nem gyógyítható, a vércukor megfelelő szinten történő tartásával megelőzhetők a cukorbetegség következtében megjelenő súlyosabb szervi károsodások. Klinikánkon dr. Gasparics Roland főorvos, a Szent Imre Kórház diabetológiai szakrendelését rányító szakember segít Önnek a fokozatosan kialakulóban lévő vagy a már kialakult cukorbetegség hatékony kezelésében.

„Állandó munkahelyemen, a Szent Imre Kórházban is kifogástalan ellátást nyújtunk a hozzánk fordulóknak. Az Istenhegyi Géndiagnosztika Klinikán vezetett szakrendelésen azonban várakozási idő nélkül, és a házon belül megszerzett laborleletek birtokában kapják ugyanazt a szakértelmet a hozzánk forduló páciensek” – mondja dr. Gasparics Roland, aki több mint tíz éves szakrendelési és kórházi osztályos tapasztalatának köszönhetően mára igen jelentős rutinnal rendelkezik a szénhidrát anyagcserezavarainak pontos diagnosztizálásában és kezelésében.

Mikor érdemes diabetológia szakorvost felkeresnie?

Szakrendelésünk felkeresését elsősorban azoknak ajánljuk, akik a cukorbetegség kialakulására hajlamosító tényezők miatt az átlagosnál magasabb kockázati csoportba tartoznak. Ezen kockázatnövelő tényezők közé tartozik, ha a családunkban korábban már több esetben is jelentkeztek a szénhidrát-anyagcsere zavarai (családi halmozódás), ha a kelleténél hosszabb ideje magasabb a vérnyomásunk, magasabbak a vérzsírszint-, illetve a húgysavszint-értékeink, koszorúér-betegségben szenvedünk vagy ha egyszerűen csak túlzottan elhíztunk (testtömegindexünk jóval magasabb, mint a normálként meghatározott értékek). Nőként ugyancsak nagyobb eséllyel alakulhat ki nálunk cukorbetegség, ha a várandósságunk alatt terhességi cukorbetegség lépett fel.

Ugyancsak ajánljuk Önnek, hogy keressen fel bennünket, ha hosszabb ideje az alábbi, a cukorbetegség 1-es vagy 2-es típusára utaló tüneteket észleli magán:

• megnövekedett vizeletmennyiség
  • állandó szomjúságérzet
  • fokozott étvágy ellenére bekövetkező súlycsökkenés
  • elhúzódó sebgyógyulás
  • ínybetegségek gyakori előfordulása
  • szájszárazság
  • viszkető és ezt követően gyakran ki is sebesedő bőrfelszín
  • fáradékonyság és tartós levertség

Az imént felsorolt kockázati tényezők, illetve tünetek esetén indokolt, hogy Ön – akár csak a cukorbetegség későbbi végleges kialakulásának minél jobb eséllyel történő elkerülése céljából – felkeresse dr. Gasparics klinikánkon működő szakrendelését.

Diabetológia szakrendelés részletesen

Tovább olvasáshoz kérjük kattintson!
Go to Top